Pyöräilyretki ja piknik merenrannalla

Aamupäivällä pyöräiltiin pidemmän reitin kautta Puuvillaan ostamaan iltapäivän merenrantaretkeä varten eväät.

Meri-Poriin menimme autolla, siellä oli kivaa ilmaa paitsi vähän viileämpi kuin osasimme odottaa. Kävelimme Reposaaren takarannalla mutta sitten söimme eväät autossa. Niko löysi sellaisen kiven, joka näytti isolta veitsenterältä.

 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Veneretki Säppiin

Oppimaan oppiminen käytännössä

Toinen päivä - paljon vihkotyötä