Pyöräilyretki ja piknik merenrannalla
Aamupäivällä pyöräiltiin pidemmän reitin kautta Puuvillaan ostamaan iltapäivän merenrantaretkeä varten eväät.
Meri-Poriin menimme autolla, siellä oli kivaa ilmaa paitsi vähän viileämpi kuin osasimme odottaa. Kävelimme Reposaaren takarannalla mutta sitten söimme eväät autossa. Niko löysi sellaisen kiven, joka näytti isolta veitsenterältä.




Kommentit
Lähetä kommentti