Helatorstai ja pyöräily Kyläsaareen
Helatorstaina pyöräiltiin noin 20km Kyläsaareen asti ja takaisin. Kotimatkalla oli kova vastatuuli, rasituksesta tuli enempi kun ensin ajateltiin, mutta selvittiin siitä muutamalla pysähdystauolla. Matkan varrella nähtiin monta mielenkiintoista, esimerkiksi korppien soidinmeno-ilmatanssia sekä laulujoutsenparvia pellossa.
Perjantaina pidettiin lepopäivää.
Lauantaina kaveri tuli kylään.


Kommentit
Lähetä kommentti