Ruskosuohaukkaretki

Tänään oli viileä, tuulinen ja sateinen päivä. Ei ollut ötököitä eli oli täydellinen retkipäivä mennä bongaamaan lintuja.

Kävimme Hevosluodon ruovikkoalueella, jossa asustaa muun muuassa ruskosuohaukkoja. Meitä onnisti ja Niko katsoi kiikareilla ruskosuohaukan varisjahtia. 

Ennen kotiinlähtöä Niko heitteli onkea vähän Niittäjäsillan alla. 

 





 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Veneretki Säppiin

Oppimaan oppiminen käytännössä

Toinen päivä - paljon vihkotyötä